عاشقانه های من..!

.....................



عاشقانه های من..!

 

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ،


ﮐﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺨﺸﯿﺪﯼﻧﻔﻬﻤــــﯿﺪ ،


ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ !


ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺻﺒـــﺮ ﮐﺮﺩ ...


ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ،


ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻧﺪﯼ ، ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯼ !


ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ،


ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺪﻫﯽ ،


ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ ...


ﺗﺎ ﺁﻥ ﺭﺍ ﮐﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨــــﺪ ...




خداجون ..یه سوال ؟


چرا من هر روزم عین روزای جمعه دلگیره؟؟؟



   http://susawebtools.ir/img/gallery/linepic/130.gif


                      سکوت توی گوشی تلفن سنگینترین سکوتهاست ...



                                   نه از دستها کاری ساخته است ...



                                                نه از چشمها..




http://susawebtools.ir/img/gallery/linepic/130.gif


هیچ زنی را ،


در هیچ کجای دنیا نمی توانی پیدا کنی که به


یکباره عاشق مردی شود!


زن ها آرام آرام در یک مرد جوانه میزنند.


اما


امان از وقتی که زنی ، در وجود مردش ریشه بدواند .


این جور عشق های یک زن را ، هیچ تبری نمی تواند از پا در بیاورد .


حالا میخواهد تبر زمان باشد ، یا حتی تبر مرگ ...


 

اما چرا ...


همیشه یک استثنا وجود دارد


و آن برای از ریشه خشکاندن یک زن ،


"خیانت "به عشق اوست !...


http://susawebtools.ir/img/gallery/linepic/130.gif



حرفت که می شود با خنده می گویم :


یادش بخیر فراموشش کردم...


اما نمیدانند هنوز هم کسی اشتباه تماس میگیرد...


سست میشوم که نکند تو باشی ...



                                          آنقدر زیبا عاشــــــــق او شده ای ...


                                   که آدم لذت میبرد از این همه خیــــــــــانت !!


                                      روزی هم اینگونه عاشــــــق من بودی...


                                              یادت هست لعـــــــــــنتی ؟؟؟



http://susawebtools.ir/img/gallery/linepic/130.gif



دست های اورا کـــــــه گرفتـــــی


دیگـــر به مـــن نگاه نکن ....


نگاه تـــو ...


بیشتـــر از دیـــدن دستهایتان


آتشـــم میـــــــزنــــــد ....


http://susawebtools.ir/img/gallery/linepic/130.gif


خدایا در تاریکی شبی گفتی عشقم دروغ بود؛


تا ابد منتظر در تاریکی می مانم،


تا روزی بگویی آن شب دروغ بود...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: احساسی,

نوشته شده توسط Faryad در 6 / 1

و ساعت 1:5 PM



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by faryaderoyayi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ خودتون خوش آمدید/ من اسبم و تویی سوار مرگ... من فریادم و تویی هوار مرگ... من یاسم و تویی نوار مرگ... من همسایه و تو هم جوار مرگ...!!!
faryaderoyayi@yahoo.com




اس ام اس( SMS )
غم انگيز
تصاوير تنهايى
احساسى
اميد و آرزو
SMS تنهايى
گريه دار SMS
پا به پات گريه مى کنم...!
ميدونيد...؟؟؟
گريه ابر...




Faryad
Maryam




خرید لباس زنانه مارک
چکمهء سرخ
از جوانی ام گله دارم
تاتو موقت بدن
Faryadeariyayi
Faryadezireab
FARYAD68
Faryadebarani
faryadhayehgamgin
حانيه(عشقم)
من از پايان مى ترسيدم و... آغاز کردم...!
سایت تفریحی و استخدامی
لاک مخملى
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند براى تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان faryaderoyayi و آدرس faryaderoyayi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گيرد





قالب بلاگفا












عاشقانه , احساسی , دل نوشته , تنهایی , احساسى , غم انگیز , غم انگيز , تنهايى , پند و اندرز , غم انگیز/تنهایی , دلتنگی , احساسی , احساسى عاشقانه , آرزو , احساسی غم انگیز ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 694
بازدید کل : 13264
تعداد مطالب : 274
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1